onsdag 16. september 2009

JEG GJØR SÅ GODT JEG KAN!

Dette er slagordet mitt.Jeg prøver alltid så godt jeg kan, men er langt i fra noen verdensmester.I går hadde vi styremøte i Aurora og da orienterte jeg styret om at jeg likevel fortsetter som leder . Nå har en god del ting rundt meg her på Notodden fallt på plass . Jeg har fått hjemmehjelp og fritidskontakt og det er jeg inderlig glad for.Jeg føler nå at alt ikke er like overveldende tungt og vanskelig som var tilfelle for ikke så lenge siden. Jeg har mindre helseplager, men skal i morgen til sykehus i Prsgrunn og undersøkes.Da skal de finne ut om jeg kan opereres, og i så fall kan jeg bli helt frisk. Jeg skjønner at jeg kan virke ustabil og vinglete men jeg vil så gjerne greie det.Jeg tror det kommer av at jeg vil så gjerne gjøre en toppjobb i Aurora, og så blir jeg så sliten når jeg yter mer enn jeg makter. Jeg må prøve å bli trygg på at det er bra nok det jeg gjør. Og at det er nok.For det er sånn at når jeg føler meg sterk og frisk, da kan jeg få gjort mye, veldig mye og jeg elsker jobben min i Aurora. Derfor ber jeg dere der ute i miljøet: Vær så snill å ikke døm meg selv om jeg nå har skiftet mening.Ikke snakk til andre om hvor vinglete og ustabil Ingunn er. Det er så vondt å få vite i ettertid at det ryktet har gått i miljøet. Jeg jobber helhjertet med saken og JEG GJØR SÅ GODT JEG KAN!!! Hver eneste dag.
Klem fra Ingunn

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du fortsetter som leder i Aurora! Selv om jeg ikke er så aktiv i Aurora - så satte jeg stor pris på å lese at du fortsetter som leder! Det syns jeg ikke var vinglete i det hele tatt. Tvertimot syns jeg bare det vitner om styrke, at du viser sånn åpenhet - og så fortsetter! Ønsker deg lykke til videre! Og takk igjen for en fin blogg - fint å følge med deg og Aurora her!

    SvarSlett
  2. Det var fint å høre at du fortsetter Ingunn! Vi gjør alle bare så godt vi kan, ingen kan kreve mer enn det:)

    SvarSlett