torsdag 16. april 2009

TRAVLE AURORADAGER

Denne uka er travel, men innholdsrik. I går var jeg i Telekiosken og fikk ny pincode til mobilen, da det var umulig å oppdrive den forrige. Etter henstilling fra forrige leder, Liv, så har jeg kjøpt en ny mobiltelefon til Aurora.Ellen Marie foreslo at jeg kan ha den på akkurat de dagene og timene som står oppført på gule sider i Telefonkatalogen. Ellers blir det helt meningsløst å oppfordre folk til å kontakte Aurora tirsdag og torsdag,akkurat de to dagene i uka da jeg ikke er på kontoret.

I går ble jeg også kjent meed Kirsti, en koselig og flink dame på trykkeriet. Jeg fikk trykket opp 150 visittkort til nestleder Reidun og 150 til meg selv. Vi ferdes på ulike steder og i forskjellige sammenhenger.Da er det jo fint at vi kan etterlate oss litt "Aurora-spor.!
Kirsti og jeg snakket også litt om endringer av den fine, allerede eksisterende brosjyren.Jeg foreslår noen enkle, nærmest kosmetiske, men likevel viktige endringer, og Kirsti skulle trykke et utkast som jeg tar med på styremøtet 7,mai. Så får vi der bestemme hvordan brosjyren skal se ut, hva som skal stå skrevet og hvor mange eksemplarer vi trenger.
Ellers så ringte jeg og snakket litt med dataJørgen og prøvde å ringe Ann Nordahl i Helsedirektoratet uten å komme fram.

I dag har vi hatt dugnad på Aurora.Reidun og jeg gikk først i banken fordi jeg vil tilbake til det gamle systemet som fungerte godt for Siri Lill og Ella, at to personer skal ha prokura på kontoen til Aurora. Vi gikk imidlertid med uforrettet sak fordi banken måtte ha et styrevedtak på at også Reidun skal disponere kontoen.
Vi kom godt i vei i dag med oppdatering og systematisering av medlemslista, selv om det også gjenstår mye arbeid. Erik var så vidt innom, men følte ikke at han kunne gjøre nytte for seg til tross for oppfordringer om det motsatte. Han tok seg en tur ut, men kom ikke igjen. Så kom Ellen Marie og Reidun,Ellen Marie og jeg tok oss en kaffekopp med fersk gjærkringle som jeg hadde kjøpt med.Reidun har tgitt Aurora en fin kaffetrakter.Så jobbet vi hardt i flere timer med rengjøring og ommøblering. Vi ser at vi kan få et bra resultat på sikt, men vi må nok også jobbe litt med det i forkant av styremøtet 7.mai.
I kveld er jeg sliten.
Så nå ønsker jeg oss alle en rigtig god natt med et lite vers av Welhaven som sto i leseboka mi på folkeskolen:

God natt, god natt
kryp under ditt dekken
med nellikker stukket
og roser besatt
med snehvite blader
fra bringebærhekken
I morgen det skjer
om Gud så vil
Vekkes du atter
til sang
og
spill!

Nattaklem fra Ingunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar