mandag 20. april 2009

"DIALOG" MED HELSEMINISTEREN

I morges sendte jeg flg. mail til Helseminister Bjarne Håkon Hanssen:"Som nyvalgt leder for Aurora Støtteforening for mennesker med psykiske helseproblemer, opprettet jeg 1. mars i år AURORABLOGGEN på Internett. Noe av intensjonen med den er å informere om Auroras synspunkter på psykisk helse og være i dialog med ansvarlige politikere som har dette som ansvarsområde.Fredag 17.april deltok jeg på festavslutningen for KUP på Akershus festning.Dagen etter skrev jeg et innlegg på bloggen myntet på deg med tittel:"Hvorfor gikk du, Hanssen?" Jeg inviterer deg til dialog og oppfordrer deg til å gå inn og følge Aurorabloggen."
Vennlig hilsen

Ingunn Øye
Sosionom
Brukerlærer i psykisk helse
Styreleder og daglig leder i Aurora støtteforening for mennesker med psykiske helseproblemer.


Etter noen timer kom svaret:
"Vi viser til henvendelse til departementet/helseministeren av 20.april 2009.
Vi ber om forståelse for at forespørseler om å kommentere avisartikler eller blogger på rent generell basis dessverre ikke vil bli etterkommet.

Dokumentasjonsenheten
Helse og Omsorgsdepartementet

1 kommentar:

  1. Du får prøve igjen fem dager før stortingsvalget, Ingunn. Jeg glemmer ikke rett før valget i 2005, da fikk jeg et laaaangt brev fra daværende justisminister Dørum - som jeg hadde mast på et par år tidligere uten å få noe svar.

    SvarSlett