torsdag 9. april 2009

CELINE OG LYKKELITEN






Hver gang jeg,mamma Ingunn, er ute og reiser, så vet jeg at Lykkeliten er i de beste hender hos Celine i Nannestad.Der har Lykkeliten det gøy og leker sammen med både hunder og katter.På bildet over ser dere Lykkeliten og Sita.
Celine er en flott hundepasser, alltid glad, positiv og samvittighetsfull.Celine er ei gladjente, et jamenneske som er fryktelig glad i dyr. Hun er rett og slett fantastisk med dem.Rett som det er , tar hun i mot kattunger som eiere har levert inn til vetrinæren for avlivning. Celine tar gjerne både kattemammaen og de små hjem, steller dem og skaffer dem nye, gode hjem.Er så glad for at Lykkeliten og jeg har Celine. Da kan jeg reise hvor jeg vil når jeg vet at "Gullet " mitt har det trygt og godt.Det er viktig for meg å vite, for Lykkeliten er noe av det kjæreste jeg har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar