mandag 2. mars 2009

SÅ ER VI I GANG.

Mandag. Dagen for initiativ og aktivitet. I dag har jeg ringt og snakket med de jeg fikk tak i av styremedlemmer og varamenn.Jeg syns det er viktig at vi blir kjent med en gang og at vi alle begynner på vår del av Auroraprosessen. Det var så fint å starte ei arbeidsuke med så mange positive medarbeidere!Takk til Per som har brukt helga til å skrive ferdig protokollen og takk til Øyvind som tilbyr seg å ta ei arbeidsøkt på kontoret i uke 12! Etter å ha snakket med styremedlemmene, så vil jeg utfordre dere som ikke er fortrolig med data som arbeidsverktøy å ta skrittet inn i dataverdenen. Vi må se om vi ikke kan få til datakurs for de av dere som trenger det.Min visjon er:"Hele styret på nettet. "I dag har jeg også sendt ut innkalling til det første styremøtet og lagt ved ei liste med navn, telefonnr,adresser og epost til styremedlemmer og vara menn.
Ha en god ettermiddag og kveld! Vi blogges!
Klem fra Ingunn

1 kommentar:

  1. Grattis med ny blogg, søstra mi!
    Linker til deg på min egen blogg.

    SvarSlett