tirsdag 3. mars 2009

LYKKELITENS DAG




I dag har gullet mitt og jeg vært mye på farten.Jeg vil prøve å ha tirsdagene som vår egen dag uten for mye Aurorating.Det er helt nødvendig at jeg i hvert fall har en dag ledig til å ordne private avtaler. I dag dro vi først med toget til Lillestrøm, nærmere bestemt til hundefrisør Gunn Hege i BESTEVENNEN hundesalong. I nesten to timer ble LL frisert etter alle kunstens regler og resultatet ble en nydelig puddelsveis.Med nyinnkjøpt rosa sele tok vi toget hjem og i ettermiddag gikk vi bort til Jessheim dyreklinikk , kjøpte litt diettfor og tok en liten kontrollprat hos dyrlege Kristin.Hun er så flink og alltid så grei og hyggelig.Og nå i kveld tok vi en tur bort til Dagfrid og familien og hilste på Thordis Beathe som til tross for navnet, faktisk er en nydelig liten Toypuddel og ikke et menneske som man skulle tro.
Når det gjelder Høybråten, så ser jeg på hjemmesida til Krf at de skal ha sentralstyremøte i neste uke, og da er det vel kanskje ikke så rart at de har gått litt i "hi" for å planlegge strategier og program. Prøvde å få tak i på telefon informasjonsmedarbeideren i Stortingsgruppa Ingunn Elisabeth Ulfsten, men hun sa bare at hun ikke var tilgjengelig. Jeg savnet info om når hun BLIR tilgjengelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar