onsdag 4. mars 2009

EN FIN DAG




I dag var det min tur til å gå til frisøren.Det er alltid en fornøyelse å gå til Wenche hos Moe frisør på Jessheim.Blid og glad og hjelpsom og verdens flinkeste frisør! Er glad for at jeg fikk gjort det. Du har vel sett reklamen: "Når du ser at du trenger å gå til frisøren, har andre sett det for lenge siden!" Det var altså høyst påkrevet også fordi i morgen kommer det en journalist og skal intervjue meg for ukebladet FAMILIEN.I den anledning kjøpte jeg en bukett tulipaner fordi tulipaner er de vakreste blomstene jeg vet om.I ettermiddag besøkte jeg Harold og Torborg , mine kjære hjertevenner og tidligere naboer på Skullerud.Fikk deilig middag, vi pratet en masse, ba sammen og tittet på bloggen.Harold er en dyktig fotograf og jeg fikk tillatelse til å publisere et par av bildene han har tatt i Frognerparken. Det ene symboliserer for meg den jublende gleden jeg har kjent på i hele dag. Tenk at jeg har fått jobb! Tenk at jeg er bra nok! I dag er jeg et lykkelig menneske.Nå vet jeg hvordan det føles å være lykkelig! Natta! Klem fra Ingunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar