fredag 13. mars 2009

KLIPPEN

For meg er det Jesus Kristus. Uten Ham kan jeg ingenting gjøre, og jeg formår alt når han gjør meg sterk.Det som er umulig for mennesker er mulig for Gud. I natt har det ligget ute på Internett et bilde av djelvelens ansikt. Ikke bli redde folkens, husk at Jesus lever og Han har for alltid seiret over den onde. I Jesu navn.

Nå er klokka snart fem og det blir en ny vakker morgen. Fordi jeg opplever så sterke ting med Gud, så har jeg problemer med å få sove. Har legetime på mandag og da kommer jeg til å be om å få noen svake sovetabletter. For det må vi alltid huske at når det skjer mange og sterke ting på en gang da er det så utrolig viktig å få sove om natta. I dag har jeg tenkt meg en liten tur på apoteket for å hente medisiner. Jeg er ikke redd for å si at jeg går på en depotsprøyte med Cicordinol 1/2 ml hver 4. uke. Ikke mye, men nok til å holde angsten på avstand.Jeg bruker også Disipal 2 tabl morgen og kveld fordi de inneholder dopamin og gjør at jeg får en god dag. Det er så viktig at vi forstår å nyttiggjøre oss av medisiner som er gode og som hjelper oss. Ellers så har jeg hatt veldig mye vondt i maven i det siste og har begynt å lure på om jeg ikke tåler melk.Skal snakke med legen min om det.
Lykkeliten kom hjem til mamma i går og gjensynsgleden var stor. Legger ut noen bilder av Celine som passer Lykkeliten når mamma er opptatt og av Sita og Lykkeliten i snøen.
Må bare fortelle dere noe stort.Er blitt så glad i en journalist som heter Siri. Hun er et nydelig menneske. For noen dager siden måtte hun ta en MR fordi hun v ar redd for at hun hadde fått en svulst på hjernen. Jeg var også veldig redd.Hun mistet moren sin på grunn av det.Jeg ba inderlig til Jesus for henne og i går sendte hun meg en mail og sa at det var ingen svulst der, bare en nerveskade etter helvetesild. Halleluja. Jesus lever!
I morgen skal jeg holde et fordrag i Lier på noe som heter Damelørdag.Nå er foredraget ferdigskrevet og jeg er veldig glad for at jeg blir hentet med bil på stasjonen i Drammen.
God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar