onsdag 18. mars 2009

GOD MORGEN ALLE SAMMEN!

Så gøy at det er så mange som følger bloggen. Nå er jeg tilbake igjen etter en slitsom tur. Faktisk ble jeg syk så jeg fikk ikke overvært konferansen i Kristiansand. Hadde satt meg til rette i auditoriet for å følge første forelesning, men kjente meg så dårlig at jeg rett og slett ikke orket å være der, matte bare ta bussen ned til jernbanen , forandre billetten og dra hjem. Fredag morgen havnet jeg først på legevakta, for så å bli kjørt i ambulanse til Akuttavdelingen på Akershus sentralsykehus.her må jeg få lov å si at jeg fikk strålende behandling.Fikk oksygen og intravenøst Alle gjorde det beste de kunne for meg og etter hvert hadde vi det faktisk litt morsomt, sykepleierne og jeg. Jeg fikk full utredning og konklusjonen var at jeg muligens går med et mavesår. Ble derfor satt opp til gastroskopi. Jeg ba tynt om å bli skrevet ut og det gikk heldigvis legen med på. Lørdag hadde jeg foredrag for kvinnenettverket Ladies Cirkle i Lier.Det var faktisk på den gården hvor prinsesse Mærtha Louise holder engleskole for barn. Det var et nydelig sted og hva var vel mer naturlig enn at jeg hadde med Lykkeliten, englebarnet mitt? Ha en fin dag! Ingunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar